9 Sebab Kenapa Community Bisnes Shaklee Best

    Assalamualaikum semua. Yang mengenali saya mesti tahu yang saya dah lama buat bisness Shaklee. Tak sangka tahun ni dah 11tahun saya jatuh bangun dalam bisnes ini. Ya, ade tempoh beberapa tahun dalam tempoh tersebut saya betul-betul menjauh dan mencuba bisnes yang macam-macam. Ha, nak cerita tentang dunia bisnes macam-macam ni, memang dari sebelum kenal bisnes Shaklee pun saya dah buat macam-macam bisnes lain. Ada yang modal kecil dan ada yang modal besar mencecah puluhan ribu modalnya. tapi semua kebanyakannya tak kekal lama.

Setakat ini bisness Shaklee lah yang sangat dekat di hati saya dan paling lama bertahan sehingga kini. jika nak cerita tentang jatuh bangun kenapa boleh terjadi itu ini memang la takkan habis ceritanya malam ni. Ta Tajuk best ni confirm buat orang yang dah lama berada dalam circle Shaklee tersenyum-senyum sambil menaip. Betul sangat, bila dapat tajuk ni untuk entri ke 2 terasa banyak sangat sebab  




Comments

Popular posts from this blog

RENEWAL Shaklee dengan mudah dan PERCUMA !!

KATA - KATA MOTIVASI PEMBAKAR SEMANGAT

Dapat makan vitamin PERCUMA dengan "Cash Rebate"