SET KURUS SHAKLEE YANG PALING BERKESAN - KURUS SECARA SIHAT

IF dengan Set Kurus Shaklee

    [ Set Kurus Shaklee yang paling berkesan - Kurus secara Sihat ]. Setiap kali masuk tahun baru pasti ada yang masih ulang azam nak kurus kan? Asyik kena perli aje asyik duk ulang azam yang sama. Yang pasti bukan anda keseorangan ya. Ramai yang berusaha dengan pelbagai cara untuk mendapatkan berat badan yang ideal. Ada yang mencuba pelbagai jenis cara diet termasuk cara Intermittent Fasting (boleh baca penerangan saya di entri ini). Ada juga mencuba pelbagai set produk kurus yang ada di pasaran.

    Ibu-ibu yang lepas bersalin terutamanya mempunyai igauan ngeri bila tidak dapat kembalikan berat badan asal. Stress sangat kan? Sampai ada yang perlu beli baju saiz baru. Nak bergaya seperti zaman anak dara pun dah ke laut dalam. Lagi memburukkan lagi keadaan jika terpengaruh dengan momokan ibu menyusu perlu makan banyak untuk menghasilkan susu untuk bayi. Akibatnya berat badan mendadak naik walaupun baru bersalin anak pertama. Insyallah untuk entri kali ni saya nak berkongsi cara saya untuk mendapatkan kembali berat badan selepas bersalin anak ke-6. Semestinya pilihan saya adalah kurus secara sihat dengan membuat IF bersama SET KURUS SHAKLEE.

Set Kurus Shaklee

    Jom saya nak buat pendedahan rahsia saya yang boleh kurus dengan sihat, cepat dan berkesan!. Rahsianya adalah saya menggunakan konsep BAKAR, BUANG DAN BINA. Ini adalah ilmu yang saya dapat daripada kumpulan Intermittent Fasting with LAT (IFLat) suddah tentu dengan tambahan SET KURUS SHAKLEE. 3 asas dibawah ini sangat penting dan membantu untuk turunkan berat badan dengan cara yang betul secara semulajadi.

1. Bakar - lemak yang sudah terkumpul lama di dalam badan seperti di bawah kulit, yang melekat di organ seperti jantung dan lain-lain perlu dibakar supaya penurunan berat badan lebih cepat. 

2. Buang - Lemak yang telah dibakar perlu dibuang dari badan. Ia perlu dibuang melalui pembuangan najis besar, peluh dan air kencing.

3. Bina - Setelah lemak dibakar dan dibuang, kesannya menyebabkan kulit semakin kendur. Pengambilan protein shake amat perlu supaya dapat membina balik otot-otot dan membantu badan menjadi lebih fit dan firm.


LANGKAH 1 : Bakar Dan Pecahkan Lemak Untuk Pengurusan Badan Berkesan

Fungsi Omega Guard Untuk Kurus

  • Meningkatkan kadar pembakaran lemak dalam badan
  • Mengawal lemak yang sihat dalam badan, menyimpan lemak baik dan membakar lemak yang jahat
  • Meningkatkan kadar metabolisme badan
  • Meningkatkan peredaran darah ke otot-otot semasa bersenam dan menambahkan keupayaan otot untuk membakar lebih banyak lemak

Fungsi Lecithin Untuk Kurus

  • Bertindak sebagai pengemulsi lemak, menguraikan lemak menjadi kecil 
  • Lecitin soya memecahkan lemak kepada molekul halus untuk penghadaman, maka mengurangkan pengumpulan lemak dalam badan. 
  • Ia membantu dengan memecahkan lemak kepada asid lemak untuk menggalakkan badan menggunakannya sebagai bahan tenaga dan bukannya menyimpan lemak berkenaan dalam tisu.
  • Menghalang obesiti
  • Mengeluarkan lemak berlebihan dalam badan

 



Omega Guard dan Lecithin


 Step 2 : Membuang Lemak Yang Telah Dibakar

Herb-lax

Herb-lax:

  • Berfungsi sebagai pelawas
  • Membantu mengempiskan perut
  • Membantu masalah sembelit
  • Membantu menurunkan berat badan

Step 3 : Membina Otot Untuk Badan Yang Firm

Fungsi Cinch Shake Untuk Kuruskan Badan
  • Membantu proses penurunan berat badan dengan lebih cepat
  • Membantu membina otot semasa proses penurunan berat badan
  • Membekalkan lebih tenaga dan berpanjangan 
  • Mengurangkan nafsu makan dan beri kenyang yang lama


Chinch Shakes


3 langkah ini adalah konsep asas dalam program IF Shaklee untuk membantu anda meneruskan misi menguruskan badan dengan lebih berkesan, cepat dan sihat ! Boleh baca juga di Kurus secara sihat dengan Set Kurus Shaklee.

Tetapi jika anda mengingin booster atau cara tambahan untuk mempercepatkan proses penurunan berat badan. Saya sangat mengesyorkan anda untuk menambah Vivix dalam Set Kurus Shaklee anda.



Vivix


    Vivix mengandungi Resveratrol yang membantu proses memecahkan lemak dalam badan. Resveratrol adalah sejenis polifenol. Kajian juga menunjukkan bahawa polifenol boleh menggalakkan fungsi hati yang normal. Polifenol terutamanya Resveratrol menyerupai kesan kesihatan daripada berpuasa atau pengurangan kalori, yang boleh membantu menurunkan berat badan. Vivix membantu membuatkan rasa kenyang dan kurangkan keinginan untuk makan (craving). Ia juga membantu menukarkan lemak kepada tenaga. Proses memecahkan lemak lagi cepat jika kita mengambil Vivix 



Set Kurus Shaklee Premium



    Ini adalah Set Kurus Shaklee dalam promosi pada bulan Februari 2023 yang sangat berbaloi. Saya menggunakan set ini sebagai tambahan nutrisi sepanjang saya membuat Intermittent Fasting. Anda juga patut cuba. Keahlian Shaklee, kos pos dan Penyertaan ke kumpulan IFLat secara PERCUMA. Berbaloi-baloi tau !

    Testimoni di bawah ini merupakan ahli Shaklee saya sendiri yang mendapat transformasi secara konsisten detox dengan Set Kurus Shaklee. Jadi ia bukan omongan kosong. Bukti dari orang sebenar sudah ada.


Testimoni Sebenar dengan Set Kurus Shaklee


    Jadi apa tunggu lagi?? Mulakan perjalanan transformasi anda dengan Set Kurus Shaklee.  Jika ingin mengetahui secara lanjut dan ingin memiliki set ini boleh terus tekan link whatssap ini : Saya Nak Set Kurus Shaklee


Penafian: "Segala testimoni, penulisan dan perkongsian yang dikongsi dilaman ini, bukanlah preskipsi rawatan. Ia adalah berdasarkan pengalaman peribadi dan perkongsian maklumat dari artikel-artikel serta rakan-rakan bagi tujuan perkongsian manfaat. Jika anda mengalami sebarang masalah kesihatan atau sebarang penyakit, anda digalakkan mendapat nasihat dari doktor dan pakar kesihatan untuk mendapatkan rawatan susulan.”

Kesan pengambilan adalah berbeza pada setiap individu. Suplemen Shaklee ini adalah salah satu medium/alternatif untuk membantu anda, bukan bertujuan utk merawat, mencegah, mendiagnose atau menyembuhkan apa jua penyakit.

 


Comments

  1. Sy pon amalkan set kurus shaklee ni dgn buat intermittent fasting(IF). Hasilnya berat badan sy turun dari 55kg ke 48kg dh sekarang. Alhamdulillah.

    ReplyDelete
  2. Power ni mak anak 6 turunkan berat badan lepas bersalin... meletopss.. mujur ada Set Kurus Shaklee.. senang keje mak-mak yang nak syantik gitu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah , hari² consume set ni. Tak perlu diet terlalu ketat

      Delete

Post a Comment

Popular posts from this blog

RENEWAL Shaklee dengan mudah dan PERCUMA !!

KATA - KATA MOTIVASI PEMBAKAR SEMANGAT

Dapat makan vitamin PERCUMA dengan "Cash Rebate"