Intensif Tambahan Shaklee Selain Bonus Bulanan



 Assalamualaikum dan hai semua. 

Entri kali ini saya sangat teruja untuk berkongsi tentang Insentif Shaklee Malaysia yg telah lama menjadi pengikat kesetiaan para pengedar Shaklee untuk terus mempromosikan jenama Shaklee ke seluruh Malaysia mahupun dunia. 

Ramai yang tahu tentang bisnes Shaklee pasti akan dapat bonus tunai/Cash Bonus setiap bulan. Tapi ramai yg belum tau rupanya ada lagi intensif tambahan Shaklee berikan kepada leaders yang berjaya membesarkan kumpulan dan memajukan bisnes. 

Baru-baru ini, pihak Shaklee Malaysia perkenalkan insentif Shaklee yang sangat best, namanya Field Incentive Program. Program yang bermula April hingga Jun 2023 ni sebenarnya nak tarik ramai lagi untuk berbisnes dengan Shaklee dan juga mana yang memang dulu bisnes dengan Shaklee nak buat comeback.

 Syaratnya mudah saja. Naik rank Supervisor atau Senior Supervisor, lepas itu effective 2 bulan berturut, Shaklee akan bagi duit bonus tambahan RM 600. Atau kalau sebelum ini memang dalam rank Supervisor atau Senior Supervisor, hanya effective rank sedia ada atau rank up ke rank seterusnya pun layak dapat duit bonus tambahan RM 600. Wow! 😍 Menarik kan?

Semua ahli yg berdaftar dengan Shaklee layak untuk gapai Intensif 3C dari Shaklee.

APA ITU INTENSIF 3C dari SHAKLEE?? 



1. Cash (Bonus Tunai)

Setiap ahli shaklee layak mendapat diskaun sehingga 20 - 25% dari harga retail.

 Cash Bonus (Masuk ke akaun terus pada 15hb setiap bulan)
Yuran kemasukan ahli cuma RM35 sahaja (Sekarang ada FREE keahlian dengan belian promosi)

Terdapat 2 pilihan iaitu

¡. Mahu makan sendiri
¡¡. Buat Bisnes

️ Lebih banyak UVpoint ataupun lebih banyak Sales anda, lebih banyak juga Cash Bonus akan anda nikmati.

️ Sekiranya anda berjaya skor 3000guv, bersama team, TAHNIAH!!!! Anda berjaya naik rank dari Distributor(pengedar biasa) kepada SUPERVISOR(leader)

Bonus kepimpinan dibayar sekiranya kita mempunyai sebuah organisasi dan telah melahirkan pemimpin yang efektif.

Namun adilnya Shaklee ialah, walaupun kita mempunyai organisasi yang besar namun sekiranya kita tidak membuat sebarang jualan, maka tiada sebarang bonus yang diberikan.

Apabila berada di rank min leader Supervisor baru anda berpeluang menggapai 2C seterusnya di bawah ini.



2. CAR BONUS
 Shaklee juga ada menawarkan car bonus bagin mereka yg melepasi syarat. Bukan sekali saja tau tetapi setiap bulan anda dapat insentif subsidi utk pembelian kereta

 Paling best Shaklee akan membayar anda dalam bentuk cash, terpulang anda mahu gunakan duit itu utk membeli kereta ataupun tidak.

Alhamdulillah sejak Mac 2021, saya telah layak mendapat intensif ke 2 ini. Setiap bulan Car Bonus ini akan didebitkan ke akaun beserta cash bonus. Daripada intensif ini tak semestinya anda perlu membeli kereta bergantung pada keperluan masing-masing. 




3. CONVENTION (TRIP PERCUTIAN)
 Shaklee juga menawarkan convention trip di dalam negara ataupun luar negara.
 Manakala untuk orang muslim juga diberi pilihan untuk pakej Percutian 5 Bintang secara percuma, ditaja sepenuhnya ataupun menunaikan Umrah.

Untuk cycle 2020/2021 dan 2021/2022, saya juga layak mendapat trip convention regional iaitu ke Bali dan Korea. Oleh kerana atas kekangan PKP dan satu dunia menutup border negara, Shaklee menukarkan nilai trip ini kepada nilai cash. Alhamdulillah nilai untuk dua trip ini hampir rm8ribu di debitkan ke dalam akaun. TQ Shaklee .

Pasti ramai teruja untuk sama-sama capai intensif ini kan? Macam saya juga dahulu asyik tengok orang lain. Tapi bila sendiri dapat capai insyaAllah semua ini tak mustahil. Yang penting ada action. Oh ya, anda juga boleh baca tentang intensif tambahan ini dengan lebih terperinci dari tulisan Kak Lina ini Intensif 2023 Shaklee

Jika ingin mendaftar ahli dengan team saya tekan sahaja link di bawah ini :-

Nak Jadi Ahli Shaklee


RAFIAH SIDI ALI

SID : 1315216

No tel: 0133679300

Your trusted Shaklee Independent Distributor

Shaklee Business Leader

Shaklee TEMERLOH, PAHANG

#NextlevelBlogging

#blogmegashaklee

#Shakleetriumph2023

#shakleethrive2023

#IntensiftambahanShaklee2023

 











Comments

Popular posts from this blog

KATA - KATA MOTIVASI PEMBAKAR SEMANGAT

RENEWAL Shaklee dengan mudah dan PERCUMA !!

Testimoni Shaklee Saya