Dapat makan vitamin PERCUMA dengan "Cash Rebate"

 


Wahh... nampak aje perkataan makan PERCUMA dan Cash terus bulat mata kan?

Itu lah saya, tak perlu cakap orang lain, hehe. Tapi "Cash Rebate" tu apa maksudnya ya?

    Bahasa mudah, cash rebate ni macam dapat cash back lah. Contoh kalau kita beli di pasar raya dalam kuantiti yang banyak, kita akan dapat hadiah duit cash melalui kupon untuk belian seterusnya. Tapi tak semua pasar raya akan buat keistimewaan macam ni. Walaupun belian kita beribu ringgit dalam satu resit, ada yang pasar raya besar hanya beri kupon hadiah bekas "Tipuware" aje, sedih kan?

    Berbeza dengan Shaklee, bila mula-mula saya mengenali Shaklee untuk tujuan mencari supplement penyusuan terus upline saya cerita tentang cash rebate yang akan dapat pada semua pembeli tidak kira beli untuk makan sahaja atau buat bisnes. Yang penting perlu menjadi ahli dahulu baru akandapat keistimewaan ini. 

Cash Bonus/Cash Rebate

    
    Jadual di atas ini adalah anggaran Cash Rebate/ Cash Back/Cash Bonus yang semua ahli akan dapat dengan belian setiap bulan. Ia bukan dikira dalam satu resit tetapi jumlah belian untuk satu bulan. Bila cukup syarat pengumpulan UV point seperti di atas, maka setiap pertengahan bulan hadapannya Shaklee akan masukkan duit cash tersebut ke dalam akaun bank ahli tersebut. Lebih tinggi UV point, lebih banyak lah cash rebate yang akan diterima. Wow, menarik kan?

    Pengalaman saya sendiri untuk bulan pertama, saya mendapat cash rebate 2 angka, bulan ke 2 saya mendapat cash rebate 3 angka. Tak sangka sekarang setiap bulan saya dapat cash rebate dari Shaklee 4 angka !. Alhamdulillah, rupanya dengan hanya berkongsi tentang kebaikan Vitamin Shaklee saya dan ahli saya yang lain dapat duit tambahan pula maksudnya boleh menjadi pendapatan tambahan.

    Ramai ahli yang mendaftar setelah membeli produk Shaklee dengan saya yang rata-rata hanya membeli vitamin untuk kegunaan diri dan keluarga pun telah dapat Cash Rebate juga. Mereka teruja kerana selama ini ada yang fikir cash bonus hanya diberi kepada individu yang buat bisnes Shaklee sahaja. Rupanya sangkaan mereka tidak tepat. Yang lebih menggembirakan mereka, duit cash rebate tersebut boleh digunakan untuk membeli vitamin lain. Ibaratnya dapat makan vitamin dengan PERCUMA !


 







    Ini adalah semua sedutan paparan skrin Cash Rebate oleh ahli dalam team besar LAT Family. Ada yang dapat 2 angka, 3 angka, 4 angka dan ramai juga yang 5 angka. Makin besar cash rebate mereka bermakna lebih besar organisasi ahli di bawah team mereka. Boleh baca tulisan Kak lina : Untung nya mendapat cash rebate dari Shaklee


        Ini adalah contoh paparan skrin Cash Rebate saya. Kita boleh melihat setiap hari peningkatan bonus berkenaan. Jangan risau, sistem akan tolong kirakan berapa amaun cash rebate yang terkumpul.

Dengan Cash rebate ini lah saya dapat membeli vitamin-vitamin yang premium untuk diri sendiri dan keluarga. Malah dapat hadiahkan pelbagai vitamin termasuk yang harga premium seperti Vivix, ResV kepada arwah ibu dan ibu bapa Mertua. Semua dengan menggunakan cash rebate dari Shaklee tanpa perlu usik gaji hakiki. Jadi apa tunggu lagi?


JOM DAFTAR AHLI SHAKLEE HARI INI DAN NIKMATI CASH REBATE !




RAFIAH SIDI ALI

SID : 1315216

No tel: 0133679300

Your trusted Shaklee Independent Distributor

Shaklee Business Leader

Shaklee TEMERLOH, PAHANG

#NextlevelBlogging #blogmegashaklee #Shakleetriumph2023 #shakleethrive2023

 


Comments

  1. Wah bestnya dapat cash rebate mcm ni.. tak usik gaji hakiki..

    ReplyDelete
  2. Usahakan supaya dapat Vitamin percuma sepenuhnya dari Shaklee 🥰

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

RENEWAL Shaklee dengan mudah dan PERCUMA !!

KATA - KATA MOTIVASI PEMBAKAR SEMANGAT