KURUS SECARA SIHAT DENGAN SET "HELLO NEW YOU"

 Hai, assalamualaikum semua..

Dah puas beraya, ramai yang dah terkejut tengok angka kat penimbang berat ya? Hehe.. Menyesal tiada berguna, dah usaha keras masa bulan puasa jaga badan turun berkilo-kilo tapi akhirnya ada yg naik berkilo-kilo juga time raya. 

Entri lepas saya ada cerita yang saya amalkan vitamin² Shaklee untuk kekal berat badan ideal time Hari Raya Open house. So entri kali ni saya nak share khusus set yang fokus untuk anda semua cuba dalam usaha nak dapatkan berat badan semasa anda dalam bulan puasa yang lepas. 



Set Hello New You telah ada dalam promosi Shaklee sejak dari hujung tahun lepas untuk menggalakkan orang ramai mendapatkan tubuh badan yg kurus dan sihat menjelang tahun baru 2023. Oleh kerana sambutan sangat menggalakkan, Shaklee dengan baik hati meneruskan promosi sehingga ke bulan ini iaitu Mei 2023. Kebiasaan promosi Shaklee hanya kekal utk 1-2 bulan sahaja. Promosi Hello New You ni antara yang paling banyak ada repeat sales. 

Untuk team kami, istimewa dengan pembelian Set Hello New You, anda berpeluang untuk join secara percuma group IF with Lat. Ya betul, buat Intermittent Fasting bersama team kami LAT (LEGASI ANUGERAH TERINDAH). 

Group IF kami terdiri daripada Coaches IF yang terlatih yang akan guide anda buat IF secara betul dan berilmu dengan bantuan set Hello New You. 

Untuk lebih yakin boleh baca tulisan Kak Lina tentang Set Hello New You sangat efektif



Comments

Popular posts from this blog

RENEWAL Shaklee dengan mudah dan PERCUMA !!

KATA - KATA MOTIVASI PEMBAKAR SEMANGAT

Dapat makan vitamin PERCUMA dengan "Cash Rebate"