RENEWAL Shaklee dengan mudah dan PERCUMA !!

 Cara mudah renewal membership Shaklee secara PERCUMA

    Kalini saya nak kongsikan cara mudah untuk perbaharui (renew) keahlian Shaklee. Tak perlu keluar duit untuk aktifkan ahli hanya ikut cara mudah ini saja terus boleh buat.

 

Yes !! Shaklee Loves You ❤


SOALAN LAZIM MENGENAI KEAHLIAN SHAKLEE :

1. Berapa lama tempoh ID Shaklee aktif? 

    Jawapannya = 1 tahun.

2. Apa akan jadi jika saya tidak aktifkan akaun saya selepas expired?

    Akaun anda akan luput selepas 6 bulan. 

3. Bolehkah saya renew membership selepas akaun saya expired?

    Boleh! Shaklee beri tempoh selama tiga bulan untuk anda aktifkan kembali akaun dengan membuat bayaran RM35.

4. Kalau saya buat belian 100uv dalam satu resit pada salah satu tarikh dalam tiga bulan itu. Adakah ianya dikira?

    Ya! Dan pastikan anda memilih butang untuk memperbaharui di website.

5. Bolehkah 100uv tu secara transfer uv?

    Transfer uv TIDAK dikira utk 100uv tu. Anda mesti buat pembelian 100uv dalam 

    SATU RESIT menggunakan ID anda sendiri.

6. Bagaimana nak renew membership tu.

    Ada 2 cara. Secara ONLINE atau WALKIN ke Branch.

7. Boleh ke upline bantu untuk renew membership?

     Sekiranya anda perlukan bantuan, sila hubungi Upline anda atau saya 

     di talian 013-367 9300

8. Apa akan jadi jika selepas 6 bulan saya masih tak aktifkan kembali akaun saya?

    Automatik akaun anda akan dibatalkan. Anda dikehendaki mendaftar semula dengan yuran RM35. 

9. Apa akan jadi jika LEBIH setahun saya tidak renew keahlian saya?

    • Akaun anda akan luput. Perlu register semula untuk menjadi ahli Shaklee.
    • Untuk SID tempoh bertenang selama 6 bulan dan Leader tempoh bertenang selama setahun.

10. Adakah hanya Distributor sahaja yang perlu aktifkan kembali akaun ni.

    TIDAK, Semua AHLI TAK KIRA APA PUN RANK termasuk MASTER perlu lakukan yang sama.


    Jelas? Mudah kan cara untuk renew membership Shaklee ni. Bagi yang berdaftar ahli Shaklee dengan saya biasanya saya akan bantu dan guide cara untuk dapatkan RENEWAL Shaklee secara PERCUMA. 

     Jika ada yang berminat untuk untuk berdaftar ahli Shaklee atau berminat nak buat bisnes boleh terus hubungi saya, detail di bawah ya. InsyaAllah saya sedia membantu anda. Jika masih tak faham boleh baca tulisan kak Lina ni ya : Cara mudah Renewal Shaklee



RAFIAH SIDI ALI

SID : 1315216

No tel: 0133679300

Your trusted Shaklee Independent Distributor

Shaklee Business Leader

Shaklee TEMERLOH, PAHANG

#NextlevelBlogging #blogmegashaklee #Shakleetriumph2023 #shakleethrive2023


 


Comments

Popular posts from this blog

KATA - KATA MOTIVASI PEMBAKAR SEMANGAT

Dapat makan vitamin PERCUMA dengan "Cash Rebate"